Sal’tare tuturor!


In primul rand as dori sa va salut pe toti si sa va spun bun venit pe blogul meu.

Aici veti putea citi tot felul de lucruri debitate de catre mintea mea.

Atentie1! In unele cazuri s-ar putea sa vi se para ca sunt fie comunist, daca nu chiar rasist oricum sa nu credeti asta pentru ca toate astea mi-au fost „impuse” gandirii de catre tot ce este in jurul meu, cand spun „in jurul meu” nu ma refer la persoanele apropiate, ci fac referire directa la tara in care traiesc, Romania.

Atentie2! Cei care sunt profesori sau au de gand sa devina profesori nu prea au ce cauta pe aici deoarece urasc profesorii indiferent de materie pe care o predau… In cazul in care sunt obligat sa suport un profesor, fie ca imi este apropiat, fie ca nu am ce face altceva voi pastra distanta fata de el deoarece dintotdeauna scoala mi s-a parut cel mai nasol lucru de pe pamant si nu ar fi asa daca n-ar exista profesorii, care strica tot pe acolo sau macar daca ar exista si ar fi mai indulgenti… Scriu asta deoarece in ziua de azi inca se pastreaza acea traditie romaneasca care spune ca intre elev si profesor trebuie sa fie o relatie de „victima – calau”, astfel elevul este „victima”, iar profesorul este „calaul”…

Problema apare in momentul in care sunt mai multi profesori care trebuie sa suporte vreo 15 – 16 calai…groaznic… pentru ca orice ar incerca sa spuna ei in Romania nu se face scoala… noi ne facem ca facem dar defapt nici o data nu vor mai iesi oameni asa de inteligenti dintre romani precum ieseau inainte; nu ii spun nimanui ca este prost, ci ii acuz pe cei care ar fi trebuit sa se ocupe de catre noi, victimele, nu sa invatam ceea ce cred ca ei este important din acea materie, degeaba ma invata Legea lui Arhimede daca imi da doar o definitie si eventual mai face si o lucrare de laborator care e gata intr-un minut si nu apuci sa vezi nimic, ceea ce ma intereseaza pe mine din Legea lui Arhimede ar fi cum o pot aplica in viata de zi cu zi si la ce m-ar putea ajuta aceasta lege, nu imi pasa mie de formula acestei legi pentru ca oricum niciodata nu voi deveni fizician, mai ales ca nu sunt la profil real…

Atentie3! Voi mai scrie cate ceva pe aici de catre vreun profesor, daca acel profesor se gaseste trecand prin vizita pe aici ar fi bine sa o faca in liniste fara a face prea multa galagie pentru ca tot ce scriu este adevar, desi in unele cazuri exgerez, dar niciodata nu aberez(am si rima…) si mai apoi pe aici „Ciocu’ mic ca noi suntem la putere!”… acesta ar fi motivul sa va multumiti fara sa gasiti pe aici date de contact directe catre mine, ci pentru a ma gasi lasati pe blog un comentariu, eventual pentru siguranta lasati doar adresa de mail in headerul comentariului si va voi contacta eu.

Nu va garantez ca voi posta zilnic, sper macar sa reusesc sa postez o data la 2 – 3 zile… si inca ceva…  nu va asteptati ca pe aici sa gasiti tot binele din Romania, chestii de genul ca Romania este cea mai buna tara din Europa, oricum ati prins ideea, ci asteptati-va ca pe aici sa gasiti de multe ori comparatii dintre cetatenii Romaniei si cei care locuiesc in triburile de papuasi, daca nu chiar legatura directa dintre tara Romania si triburile de papuasi.

Numai bine si va astept sa ma mai cititi!

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

