Arat eu ca un om care stie franceza?


Sal’tare tuturor! Din pacate se pare ca am ajuns si la acest subiect… ora de franceza si profa de franceza.

Incepem cu ora care pentru mine este un chin pentru mine deoarece eu nu am invatat niciodata franceza, fie ca nu am avut un profesor potrivit, fie ca nu am avut eu chef sa invat… nu stiu ce parere aveti voi de ora de franceza dar eu numai cat aud de ea, ma gandesc sa fug cat pot… Cat despre profa de franceza n-am ce sa va zic, ca om e OK, dar atunci cand incepe sa vorbeasca despre ceva ce are legatura cu ora de franceza totul se schimba la 180 de grade si ma fac ca nu o recunosc.

Profa este o doamna de cam vreo 50 de ani, sper sa nu ma insel, care stie cand sa glumeasca, dar in unele cazuri ea este cam serioasa, mult prea serioasa, mai ales in momentele in care dam test sau cand este ea suparata din motive numai de ea stiute, care de fapt nici nu ma intereseaza.

De exemplu astazi am dat test la franceza, profa stiind foarte ca majoritatea dintre noi suntem zero( 0 ) barat in ceea ce priveste franceza, ea se incapataneaza si ne da tot felul de simulari si teste, care nu au importanta. Chestia cea mai interesanta din punctul meu de vedere este ca noi la test am avut si o scrisoare de facut, fara ca inainte sa fii facut in clasa macar un exemplu de scrisoare…

Si inca ceva ce nu are legatura cu franceza…. Azi am avut fizica si mi-am mai dat o data seama cat de incompetenta poate fi profa mea… Saptamana dinainte de vacanta am dat test, pe care cica profa nu avut timp sa-l corecteze, iar astazi cand a venit la ora a intrebat in clasa cine ar putea sa o ajute sa corecteze acele teste…. Ce profesoara e asta???? Nu pot intelege cum a ajuns profesoara si imi este mila de ceea ce vor ajunge copiii mei si nu imi pot da seama ce scoala vor face acestia, sincer ma gandesc ca mai bine i-as tine acasa decat sa ii trimit la vreo scoala cu profesori din astia.

(Va continua…)

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

