Mai e puţin…


Mai e puţin şi se va termina anul şcolar. Mă gândesc cât de nasol a fost anul acesta… colegi noi, care nu-s de treabă, n-ai cu cine te înţelege, colegi care înloc să te ajute să formezi un „colectiv” te lasă la greu şi se duc şi toarnă tot unui călău(profesor), oricum aceste lucruri nu prea contează deoarece cred că au ajuns o banalitate, neexistând acel spirit de colegialitate care se găsea înainte.

Am făcut referire la colectiv şi spirit de colegialitate să nu vă speriaţi, nu sunt comunist, să nu vă gândiţi că fac referire la vreo doctrină comunistă…

Am uitat să precizez ceva… scuzaţi lipsa mea, nu am mai postat nimic de câteva zile deoarece netul meu este de „bună calitate” şi am fost anunţat că se vor face nu ştiu ce lucrări care ar trebui să fi e motivaţia a lipsei semnalului.

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

