Altă mărime n-aveţi?


Dacă aţi ajuns să citiţi titlul nu vă gândiţi la nu ştiu ce prostii pentru că fac referire la timp. Vă pot mărturisi cu sinceritate că nu îmi mai ajunge timpul, şi cu siguranţă nu sunt primul care face această remarcă. Oare nu se poate „descoperi” ziua de 36 de ore, dar să crească şi capacităţile omului, adică să nu obosim la fel de repede.

De ce am aşa dorinţe? Dorinţele sunt cam ciudate dar îmi aduc aminte de anii trecuţi în care aveam timp şi îl pierdeam, acum dacă apuc să scriu ceva pe blog şi să mă mai şi uit 10 minute la televizor mă pot considera împlinit, dar şi acele 10 minute îmi sunt sufocate cu ştiri tâmpite cu divorţul zilei, tâmpita zilei şi tot felul de rahaturi pe care sunt sigur că le cunoaşteţi.

Hai recunoaşteţi, v-ar folosi şi vouă ziua de 36 de ore.

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

