Tara ne vrea prosti


La concluzia asta am ajuns: TARA NE VREA PROSTI. Sa nu spuneti ca sunt eu prost deoarece daca v-ati gandi mai bine v-ati da seama de ceea ce vreau sa spun. Multi ar spune: „In Romania nu mai exista cenzura”, tin sa ii contrazic deoarece spre exemplu multe manuale scolare nu au informatii care ar fi cu adevarat de folos elevilor, ci manualele au fost editate si tiparite de profesori de „nimic” care au facut-o doar pentru bani, nu pentru a fi de folos altor profesori sau chiar elevilor.

Dar nimeni nu isi pune intrebarea: de ce tara ne vre prosti? Este foarte simplu, ei au nevoie de masa de manipulare, prostime, care trebuie doar sa isi faca „treaba”, treaba din prisma lor constand in oameni care ii voteaza in orice moment, atunci cand intreaba daca este asa, ei trebuie sa raspunda fortat: „ASA E , ASA E!”, dar vreau sa va spun ca eu nu doresc sa fac parte din aceasta si va spun: „Treziti-va!!!”, nu ii mai votati la intamplare, pentru ca „ala” e mai putin hot sau pentru ca „ala” a fost ministru acolo si a facut ceva bine. Abia astept sa obtin dreptul de vot, astept cu nerabdare momentul respectiv…. deoarece cand vor fi alegeri NU VOI MERGE LA VOT!!! Faceti si voi la fel.

Un gând despre &8222;Tara ne vrea prosti&8221;

  1. Pingback: Dezamăgit… ţara chiar ne vrea proşti « Mein Mindz

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

