Chiar de va fi război nu voi muri!


Chiar de va fi război nu voi muri deoarece sunt voluntar al Crucii Roşii. Mda, în caz de răboi, noi voluntari CR suntem cei care suntem neutri într-un război, deci este şi un beneficiu în serviciile de voluntariat prestate.

Aveţi grijă pentru că mâine veţi muri!! Poate unii dintre voi nu ştiu asta, dar o persoană din America susţine de ceva timp că în ziua următoare(21 mai, cu referire la ziua de azi) vom muri, adică mâine va fi judecata de Apoi şi doar 2 la sută din populaţia Terrei va ajunge în Rai, restul vor înfunda Iadul, deci aveţi grijă ce faceţi! Eu azi am fost pe la Crucea Roşie şi am mai făcut câteva fapte bune, în caz că voi muri mâine să mă poziţionez bine unde voi ajunge.

Ceea ce am observat de cât timp sunt voluntar este că românii nu prea dau mare importanţă acestor ONG-uri care în caz de nevoie sar să îi ajute fără a le condiţiona ajutorul. În momentul în care sunt ajutaţi ei consideră că ajutorul dobândit nu este îndeajuns şi întreabă: „Dar mai mult nu aveţi?”. O definiţie pe care aş da-o eu românului ar fi:

  • român = fiinţă niciodată mulţumită, dorind să adune întotdeauna cât mai mult, indiferent de ceea ce el adună

Veţi spune că sunt un ciudat şi că nu mai gândesc, dar ţin să vă contrazic deoarece ceea ce sunt românii nu sunt alţii. Românii au ajuns aşa din cauza conducerii care niciodată nu a ştiut să gestioneze o problemă, mai ales în ceea ce priveşte învăţământul. Acum capul Ministerului Învăţământului este un om de nimic, fost olimpic la chimie, care a ajuns ultima răgălie, şi-a chemat o asistentă adunată dintr-un sat uitat de lume, care îi şopteşte în timpul discursurilor ceea ce să zică. Degeaba a fost el olimpic la chimie dacă acum el este acum un oligofren şi vă spun că nu fac aceste afirmaţii doar pentru că nu am ce face sau doar am eu chef să delirez.

Ceea ce a ajuns ministrul Învăţământului este un proces al naibii de simplu, atât de explicat, cât şi de înţeles, mai exact el a fost ceea ce a fost în tinereţe, dar cu timpul el nu şi-a mai exersat capacităţile mintale, şi cu timpul şi-a pierdut exerciţiul de memorare sau chiar de gândire, să vă spun exact a ajuns ca un oligofren astfel încât el face ceea ce aude….

Acest proces se vede din ce în ce mai mult în zilele noastre şi al naibii că este într-o continuă înmulţire. Pot să vă mai dau un exemplu, Emil Boc, exemplu ce-i adevărat că este într-o stare puţin mai bună, dar se poate observa că va ajunge mult mai rău decât „răgălia”.

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

