N-am murit!!!


În articolul pe care l-am scris ieri am precizat că vom muri, dacă era aşa cum spunea un tâmpit din America, tâmpit care ce îşi visează ziua şi noapte, cu ochii închişi sau deschişi declară presei. Dacă nu ştiaţi ţin să precizez că individul american în cauză câştiga în ultimul timp în jur de un milion(1,000,000) de dolari pe zi, poate astfel se explică toate prezicerile lui care luau amploare de la o zi la alta.
Ceva interesant la ceea ce spunea individul este că de fiecare dată el aducea argumente din Biblie, combinând versete din diferite cărţi, alternând atât texte din Vechiul Testament, cât şi texte din Noul Testament astfel el reuşind să facă mulţi oameni să îi creadă prostiile deoarece oamenii doar cât aud că este vorva de Biblie ei cred totul, nu se duc să verifice dacă ceea ce spune bezmeticul este adevărat sau nu. Credeam că această credibilitate infantilă, sper să nu exagerez, este caracteristică doar poporului român, dar se pare că m-am înşelat, la TV fiind date exemple de oraşe din lume unde s-a informat toată populaţia din zona respectivă că va muri, fie prin flyere, fie prin afişe, mesaje pe reţelele de comunicare sau mesaje text pe telefon. Acum mă simt şi eu bine că nu numai conaţionalii mei sunt al naibii de creduli, cred în orice deşi sunt semne evidente că respectivul „orice” nu îşi merită respectul.

Un lucru pe care am uitat să îl precizez în legătură cu Biblia şi respectivele texte este că islamiştii niciodată nu agreează ca citatele din Coran să nu fie în ordinea în care au fost scrise, aceasta fiind o lege fundamentală a lor, lege care se pare că a fost încălcată de către bezmeticul american care a dat-o rău în bară, dar se pare că a găsit o metodă bună de a se îmbogăţi şi metoda găsită a funcţionat.

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

