Plictisit…


Sunt plictisit de toate, dar bine ar fi sa scriu acum despre plictiseala mea deoarece ajung la concluzia ca este oboseala… Oboseala, vesnica oboseala, stresul toate incep sa ma „manance” nu cred ca sunt singurul care ajung la concluzia asta, dar am si o oarecare dezamagire deoarece vad ca nu ma viziteaza nimeni, nu promovez blogul printre prietenii mei deoarece cu siguranta unii dintre ei s-ar gasi printre exemplele mele si nu m-as risca sa imi pierd niste prieteni din nimic, pentru ca unii chiar sunt idioti si nu inteleg ca nu se face referire directa la ei si cred ca au fost dati ca exemplu rau, desi se face referire de departe, dar oricum nu are rost sa explic aceste lucruri deoarece multi le stiu foarte bine deoarece multi se confrunta din ce in ce mai des cu astfel de probleme.

Plictiseala mea este de multe ori oboseala pura, eu daca sunt obosit spun ca sunt plictisit deci incerc sa caut un paravan oboselii mele.

Numai bine!

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

