„Chiar nu vă simţiţi bine?”


Mă mir…. a trecut ceva timp de când scriu şi nici măcar într-o zi vreun vizitator… Am încercat să fiu cât mai original, de fapt nici dacă aş dori să copii vreun bezmetic sau vreo bezmetică nu voi reuşi oricât m-aş strădui şi oricâte eforturi aş depune.

Titlul acestui articol este oarecum ciudat, dacă nu chiar foarte ciudat; întrebarea este adresată blogului meu care se pare că are simptome de moarte, deşi abia are câteva săptămâni de când a fost „fătat” şi lipsă cronică de vizitatori. Ca proprietar al acestui blog mă împtrivesc cu desăvârşite oricărei afirmaţii de genul: „Fără promovare online nu vei avea în veci vizitatori.” şi doresc să încalc această lege nescrisă şi vreau să dovedesc, uşor, uşor că se poate şi fără să mă promovez. Promovarea pentru unii înseamnă trafic plătit, pentru alţii mii de backlinkuri, optimizări web, înscriere în directoare şi multe altele.

Trebuie să recunosc că am încercat să aduc nişte vizitatori cu ajutorul unui site de generare trafic, dar nu prea mi-a ieşit figura, de fapt nici nu ştiu la ce mă aşteptam,  ca după ce mi-au vizitat respectivii siteul să vină şi alţii fără a mai aloca timp chestiilor de genul acesta.

Tot ceea ce doresc eu să scriu este „stocat” acolo undeva bine, unde nu au alţii acces şi unde datele se prelucrează tot timpul, indiferent de zi şi oră. Tot ceea ce scriu sunt adevăruri, iar în multe cazuri comparaţiile sunt cam exagerate deoarece altfel nu le-aş vedea sensul şi nu aş putea înţelege ceea ce ar vrea alţii sau îmi explice sau alţii nu ar înţelege ceea ce doresc eu să le explic.

2 gânduri despre &8222;„Chiar nu vă simţiţi bine?”&8221;

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

