„În România totu’ se bazează pe…” nimic


Acum câteva zile scriam despre demagogie şi manipulare, frecvent utilizate în România, acestea fiind funcţii utilizate impropriu ale comunicării. Astfel eu am început să mă gândesc la ceea ce stă la baza României, ca ţară, ca naţiune, ca popor, şi ce să vă spun: mi-am dat seama că nimic nu stă la baza istoriei noastre, România nu are un fundament bine stabilit, nu are o istorie bine scrisă, din ea lipsind foarte multe date, oricum cele existente fiind eronate deoarece am mai scris o dată şi voi continua să scriu… adevărul logic nu coincide nici o dată cu adevărul istoric, orice aţi spune există exemple clare care demonstrează aceasta, exemple pe care am fost interesat să le studiez un timp, adică am căutat mai multe date şi am reuşit să o fac cu succes, şi rezultatul a fost exact cel aşteptat, adevărul istoric nu corespunde cu adevărul logic.

Stau şi mă gândesc totuşi că printre strămoşii noştrii şi-au făcut loc dacii şi romanii, dacii oameni războinici, puternici, romanii oameni inteligenţi, culţi, tehnici în tot ceea ce făceau şi stau şi mă gândesc în continuare cum am ajuns ceea ce am ajuns… Ceea ce se întâmplă de mult timp în România este inexplicabil, nimic din tot ceea ce s-a întâmplat nu poate fi justificat în nici un fel, românii sunt distruşi de lovituri ale celor care îi conduc şi mulţi dintre noi, românii, să spun mai exact, generaţia de vârsta mea va părăsi România fără să se uite în urmă, fie că unii vor ajunge măturători de străzi în Italia sau săpători de şanţuri în Spania, toţi vor fi siguri că „mâine” vor avea ce mânca şi ştiu că nu moare nimeni de foame pe lângă ei, copii sau soţie.

Vă mărturisesc cu sinceritate că în acest moment dacă ar veni cineva dintr-o altă ţară, mai dezvoltată ca România, să îmi ofere un loc de studiu acolo nu l-aş refuza şi aş merge şi pe jos până acolo, dar să fiu sigur că voi scăpa de România. România ar putea fi o forţă, nu contează în ce domeniu, a fost o forţă, dar nu va mai fi deoarece viitorul ei este clar şi se poate observa drumul către „moarte”, uşor şi încet. Dureros este că văd oameni suferind, nu mă refer la lichele de pe stradă ce aşteaptă momentul favorabil pentru a-ţi goli buzunarele sau pentru a te ataca pentru acelaşi scop, ci văd oameni nefericiţi cu adevărat, sunt oameni ce ar face orice doar pentru a avea ce le da copiilor de mâncare, dar şi mai dureros este atunci când văd că acest lucru se înmulţeşte şi încep să fie cât mai multe cazuri de acest gen.

Dacă „mă uit” în istorie, pot da ca exemplu germanii, oameni foarte stabili, greu de convins, ce au fost manipulaţi de către Hitler, dar vă pot spune cu exactitate că nu Hitler a fost cele care i-a manipulat pe germani, el având în spate cele mai mari genii ale vremii, genii ce au fost convinse atât prin forţă, cât şi prin „răsplate” financiare să îl sprijine pe Hitler să convingă cea mai puternică populaţie a Terrei din punct de vedere psihologic. Germanii au tot respectul meu şi îi admir pentru ceea ce sunt şi pentru tot ceea ce fac ei. Dacă continui cu istoria lor, eu încă nu cred că Hitler s-a omorât în acel buncăr, ci cred că el a trăit deoarece după presupusa moarte a lui s-au mai găsit cinci sosii ale lui, una din ele posibil să fie chiar el.

Ceea ce am scris mai sus poate fi considerat un argument de nedistrus că ceea ce se întâmplă cu România nu este un fapt unicat, deci se poate spune că TOTUL ESTE POSIBIL, cu atât mai mult când vine vorba de România.

Salve!

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

