România contaminată cu incompetenţă


Dacă aţi mai citit vreun articol scris de mine pe acest blog, probabil v-aţi dat seama că sunt sătul de România, când spun asta mă refer la ceea ce a ajuns România…şi când mă gândesc din cauza cui, din cauza lichelelor, oamenilor de necatalogat ce ne conduc cu titlul de conducător, că până la urmă şi papuaşii au un conducător, şeful de trib.

Prefer să nu mă mai gândesc la chestiile de genul acesta pentru că oricum nu pot schimba nimic în acest moment, în starea în care mă aflu, dar mă gândesc serios să schimb ceva în viitor. Nu mă gândesc să devin parlamentar pentru că este de ajuns să aud despre această funcţie şi deja îmi spuin că mi-am ratat viitorul.

Aştept să mi se alăture cineva care gândeşte apropiat de gândirea mea, o persoană care să îmi susţină principiile, să îmi susţină planurile. Nu ştiu cât va mai dura să găsesc acea persoană sau dacă o voi găsi vreodată, dar totuşi încă aştept şi sper să nu mor cu această speranţă.

ÎMI DORESC IMPOSIBILUL, SCHIMBAREA ROMÂNIEI!

Mă gândesc că România a ajuns în halul în care o vedem din cauza incompetenţei, incompetenţă ce îi domină pe conducătorii României, dar şi pe majoritatea României. De multe ori mă uit spre exemplu la nişte muncitori ce sunt conduşi de un anume şef de echipă, şef ce este de multe ori în necunoştinţă de cauză şi apelează la ajutorul subalternilor pentru rezolvarea problemei. Vă spun că m-am săturat de astfel de oameni şi îmi este frică să nu ajung şi eu la fel, să nu fiu contaminat cu incompetenţa lor sau cu lenea ce îi domină.

Numai bine!

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

