Speranţe deşarte


Nu ştiu la ce mă aşteptam atunci când am creat acest blog. Mă aşteptam să am sute de vizitatori zilnic, dar nimic. Mă gândesc să încep „o campanie”, să îmi promovez blogul, să îi creez puţin trafic, dar nimic nu este sigur deoarece timpul mă omoară. Vacanţa îmi va fi ocupată de tot felul de chestii, care de care mai banale, dar şi aceste lucruri reuşesc să îmi ocupe timpul liber. A doua problemă la care mă gândeam este să îmi fac un site bine „legat”, nu un blog, dar din nou aceeaşi problemă: timpul.

Dacă unul dintre cei care intră pe aici (rar) are o soluţie pentru managementul timpului liber să mi-o dea şi mie pentru că îi voi fi recunoscător

O altă soluţie care ar putea salva acest blog este ca să mă apuc să fac schimb de linkuri cu alţi bloggeri, fie ca mine, fie mai cunoscuţi, dar probabil din toate cele pe care le-am citit pe net cea mai sigură metodă de a aduce vizitatori sunt sistemele de schimb de trafic. Pe de altă parte unii spun că motorul de căutare Google îi penalizează pe cei ce folosesc aceste metode.

Concluzie: eu voi continua să scriu, fie că am vizitzatori fie că nu am, dar toate astea cu un termen deocamdată nestabilit la care sper să am un minim de vizitatori pe zi, adică să nu treacă o zi cu „zero” vizitatori.

Dacă ai intrat pentru prima dată pe acest blog te rog să mă adaugi la Bookmarks şi să te mai întorci din când în când pe aici dacă ţi-a plăcut ceea ce ai citit.

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

