România – ţara tuturor imposibilităţilor


Nu ştiu cum să vă zic, dar eu m-am săturat de tot ceea ce îmi oferă România, de fapt de tot ceea ce nu îmi ofer pentru că România este dominată de incompetenţă, lene, mai exact de tot ceea ce poate fi mai rău. Îmi place să îmi amintesc cu plăcere unele secvenţe ale copilăriei mele, secvenţe în care copil cum eram îmi plăcea România şi mă gândeam că nu aş da-o pe nimic în lume. Mi-aş da tot pentru a scăpa de România. Nu am nimic mai presus de gând în viaţă decât să evadez din România şi sper ca totul să se soldeze cu bine, să reuşesc cumva să îmi duc planurile la final şi într-un final să îmi îndeplinesc visul de o viaţă.

Mă gândesc totuşi că nu sunt singurul care îşi doreşte asta şi aş prefera să rămân în România şi să schimb ceva, dar îmi vine din ce în ce mai greu când văd că nu pot schimba nimic.

DACĂ VOI PLECA CE VA RĂMÂNE ÎN URMA MEA? Mă gândesc că în urma mea va rămâne o mare dezamăgire, ceea ce încă mă face să îmi pun problema de a rămâne în ţară.

Dacă ai citit până aici îţi mulţumesc şi te invit să mă mai „citeşti”. Salve!

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

