Am ajuns şi aici…


Se pare că s-a terminat cumva şi acest an şcolar. Din păcate pentru mine mult mai rău decât anul trecut, chiar mult mai rău şi vă spun şi de ce: anul trecut am avut media anuală9,80 , iar anul acesta pe primul semestru am media 8,64. Tot ceea ce m-a făcut să scad nu poate fi determinat, dar cu siguranţă se poate spune că am tot ceea ce avem cu toţii:suntem plictisiţi de România, pur şi simplu nu mai găsesc îndeajunsă motivare să mai învăţ, să obţin rezultate foarte bune, ci mă mulţumesc cu unele bune.

Nu dau vina pe profesori, aşa cum fac mulţi elevi şi părinţi, ci îmi asum vina şi ştiu că sunt singurul vinovat, deşi poate uneori aş fi tentat să îi atac pe unii profesori, am şi eu motivele mele pentru care o fac şi nu îi atac degeaba. Singurul profesor pe care nu l-aş ataca indiferent de orice mi-ar face este domnul Diriginte. Îl respect şi îl consider o persoană care m-a ajutat mult, nu direct cum s-ar gândi unii, nu material, ci intelectual. Îl apreciez deoarece nu se fereşte nici o dată să ne spună adevărul în faţă şi pentru că ştie cum să ajungă la un  subiect, deşi de multe ori el se foloseşte de manipulare pentru a ajunge la respectivul subiect, îl apreciez.

Este adevărat, domnul Diriginte este profesor de română şi trebuie să stăpânească comunicarea, cu atât mai mult artele manipulării ce sunt bazate pe comunicare. Este o persoană întotdeauna în cunoştinţă de cauză şi urmează să mai scriu despre el câte ceva în perioada următoare.

 

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

