„România a ajuns de ra*at. Motive necunoscute s-ar spune?”


România ajuns ceea ce a ajuns din cauza conducerii, conducere ce a fost aleasă tot de noi românii, dar am spus-o şi o mai spun că votul unui savant este egal cu votul unui boschetar. Savantul are motivelel lui de a vota pe cineva sau în cazul în care sunt două” nimicuri” între care trebuie să aleagă, îl alege „nimicul” ce este puţin mai bun, cu speranţa că nu va ajunge la conducere celălalt nimic.

Nu suport să fiu condus şi nu suport modul în care este condusă ţara mea şi de către cine este condusă. Pentru că dacă ea ar fi condusă de „cine trebuie” nu ar fi ajuns în halul în care este şi am să vă dau un exemplu minor, foarte cunoscut: este vorba despre CFR – Căile Ferate Române – companie de stat, acum în majoritate privatizată şi companie ce abia mai stă. De unde a plecat totul? Niciodată CFR Călători nu avut destui bani pentru a se întreţine şi întotdeauna apelau la CFR Marfă pentru a supravieţui. Acum CFR Marfă aparţine în mare parte GFR – Grup Feroviar Roman – companie ce este condusă din spate tot de către oficiali ai Ministerului Transportului şi Infrastructuri, dar vă voi spune direct că este condusă de către Berceanu, pe care mulţi îl cunosc sub apelativul Şobolanu’, apelativ care vă spun sincer că nu ştiu unde îşi are originile, dar important este că ştiu de existenţa lui.

GFR a ajuns să aibă un capital uriaş, deşi se declară companie falimentară. Cum au ajuns ei la venituri atât de mari? Simplu, au văzut o locomotivă ceva mai veche uitată „undeva”, au făcut-o dispărută, au închiriat un vagon pe o perioadă de timp, iar după acea perioadă şi l-au însuşit ca bun propriu, aşa se poate explica totul, iar lista poate continua.

Vă subliniez că sunt patriot, dar în ultimul timp mi-a cam pierit patriotismul şi am început să mă satur de tot ceea ce văd în fiecare zi şi încep să mă gândesc că singura soluţie este revoluţia. Nu mă gândesc să o încep eu, dar aştept primul semnal pentru a mă manifesta.

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

