Pe scurt… că mă grăbesc


Nu prea am timp să scriu în această săptămână pentru că sunt ocupat cu sfârşitul anului şcolar. Toţi ştim că sfârşitul este cel mai greu pentru că nu am avut chef să învăţ tot anul şi mă apucă acum spre sfârşit învăţatul. Dacă în tot anul am dus-o fără chef de şcoală şi fără nici o problemă, acum m-au lovit toate şi au început toţi profesorii să mă „preseze”, de fapt nu doar pe mine, ci pe toţi colegii mei, ba că „N-aveţi portofolii, note… bla bla” şi tot felul de fraze cunoscute.

Sincer să vă spun acum scriu deoarece m-am învăţat şi am simţit nevoia de a-mi descărca talentul neinspirat care îi sufocă probabil pe mulţi. Oricum puţini sunt cei care ştiu de talentul meu „neinspirat” de pe acest blog şi probabil dacă aţi observat am început campania personală de promovare, primul ales în lista de schimb de linkuri fiind Traum, un blogger pe care îl citesc de ceva timp şi pe care îl apreciez, îmi place cum scrie. Ceea ce îmi place cel mai mult este că în ultimul timp se poate observa că toţi bloggerii sunt revoltaţi împotriva conducerii României, deci nu ar fi rău să fie o „reformă bloggărească” care ar milita împotriva celor de acolo.

Repet că nu îmi irosesc timpul degeaba scriind pe acest blog, ci o fac cu pasiune, aspirând spre ceva mai bun ( chestie pur românească ).

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

