„Din nou sunt nevoit să…”


Îmi pare rău, dar trebuie să mă scuz din nou pentru că nu pot scrie. Din  nou sunt nevoit să mă scuz pentru că nu am timp să scriu, de fapt nu timpul este problema, ci oboseala. Ea mă termină într-un hal… sunt terminat deja de ea şi abia aştept să mă ştiu liber vreo 2 – 3 luni. Fără probleme de genu’: „Tre’ să învăţ pe mâine la…” sau „Am o grămadă de teme pe mâine” sau multe alte pretexte care m-au stresat vreme de vreo 8-9 luni şi am ajuns în sfârşit să termin şi anul acesta cu bine.Deşi m-am scuzat tot voi scrie ceva… pe scurt

Rezultatele mele din acest an cam lasă de dorit în comparaţie cu anii trecuţi, dar totuşi sper la mai bine. Motivele involuţiei mele sunt variate, dintre care îmi asum şi eu câteva, dar alt motiv, cel mai important ar fi profesorii ce m-au distrus anul acesta. Unii profesori au fost mai profesionalişti şi îi apreciez, iar alţii au fost incompetenţi, fără cea mai mică lipsă de profesionalism.

În concluzie v-aş recomanda, în cazul în care sunteţi elevi, să învăţaţi, dar nu prea mult pentru a nu vă distruge adolescenţa / copilăria / tinereţea pentru că eu mi-am dat seama că mi-am distrus-o într-un procent mic, deşi nu prea am învăţat, iar dacă nu sunteţi elevi / studenţi, vă urez succes în tot ceea ce faceţi şi vă doresc relaxare lungă şi plăcută, dacă aveţi timp de ea, dacă nu vă urez vise frumoase.

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

