A venit în sfârşit vacanţa…


În sfârşit s-a terminat şcoala şi a venit vacanţa… Eu nu sunt în vacanţă până nu ştiu eu că am intrat în perioada precizată oficial, până la momentul respectiv eu consider că sunt în perioada şcolii şi sunt mai „sacadat”.

De acum a venit timpul să citesc tot felul de ciudăţenii, mai exact cărţi ce au ca subiect tot felul de conspiraţii, cărţi ce în multe cazuri mi-au deschis noi orizonturi şi cărţi pe care le-aş recomanda şi altora, dar îmi este frică deoarece dacă cineva va ajunge pe aici şi va citi carte şi nu îi va plăcea îmi va spune ceva de „bine”.

Mă risc şi vă recomand să citiţi ceea ce a scris Peter Moon. Sunt o serie de cărţi care i-ar putea face pe mulţi să îşi dea seama de tot ceea ce se întâmplă în jurul nostru, al oamenilor, şi pot afla din aceste cărţi secrete care par de domeniul fantasticului, dar dacă vă puneţi să studiaţi respectivul „secret” şi colectaţi informaţii din mai multe surse va rezulta un răspuns care cu siguranţă vă va mira.

Îl admir pe acest scriitor deoarece explică în multe scene din carte cum a făcut rost de respectivele informaţii, povesteşte cum a mers la o persoană şi cum a obţinut de la ea informaţia. În alte cazuri le răspunde fanilor sau celor ce i-au scris în cărţi. Ultima carte scrisă de el pe care am citit-o este Soarele Negru , carte în care a scris despre asociaţia ce germană ce a dat şi numele cărţii. Sunt date interesante care ar interesa pe oricine.

Vă recomand să citiţi toate cărţile scrise de el sau măcar una deoarece după una vor urma toate.

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

