Am un noroc, să-mi trăiască!


Am un noroc, să-mi trăisacă! Vă explic şi de ce: deoarece am constatat că mai multe lucruri din viaţa mea sunt pe dos faţă de ceea mi-aş dori eu.

În primul rând dacă „m-aţi mai citit” v-aţi dat seama că „iubesc” foarte mult profesorii şi, fatalitate, tocmai sora mea va deveni profesoară. Termină anul acesta facultatea şi va „ajunge” ghici ce: profesoară, tocmai ceea ce urăsc eu cel mai mult, cei mai tâmpiţi oameni mi se par profesorii, dar de data va trebui să las garda jos deoarece tocmai un apropiat de-al meu a devenit ceea ce urăsc cel mai mult. Prima dată când trebuie să îndur ceva, dar de fapt mă înşel, prima fiind cea din „al doilea rând”.

În al doilea rând, o altă întâmplare norocoasă a vieţii mele, ar începe aşa: au urăsc ţiganii, ungurii, ruşii şi francezii(nu mi-e ruşine să o spun), şi tocmai ce să vezi, o mătuşă de-a mea s-a căsătorit cu un ungur, asta cu ceva timp în urmă şi să vedeţi că am şi un văr ungur.

De acum urmează să mă trezesc cu aleasa mea la uşă şi ea să fie ţigancă, franţuzoaică, unguroaică sau rusoaică: asta ar fi „pre de tot..”, dar nu se ştie niciodată…

Numai bine!

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

