Suntem „varză”; oare unde vom ajunge?


Din nou mă uit în jurul meu şi îmi dau seama lângă cine trăiesc, unde trăiesc şi în ce mod trăiesc. Mă minunez şi îmi dau seama că în fiecare zi e din ce în mai rău. Sper la mai bine, dar nu văd ceva bun întâmplându-se curând.

Dacă până acum am mai avut vreo speranţă în ceea ce priveşte viitorul meu şi al ţării în care trăiesc, acum mi-a fost distrusă orice speranţă şi nu înţeleg de ce nu mai am puterea de a continua, dar când mă gândesc că sunt tânăr. Generaţia mea ar trebui să fie viitorul acestei ţări.

Revin altă dată cu optimism şi cu speranţe care sper să vi se transmită, dar niciodată nu aş dori să vi se transmită ceea ce simt eu în aceste momente. Mă simt distrus de România!

Numai bine!

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

