„Ieri …, azi …”


Ieri mă plângeam că mă simt nasol în ţara mea şi că simt că nu mai am nici un rost în ea. Acum mi-am dat seama că nu mai sunt „util” printre prietenii mei. < 🙂 Pe zi ce trece îmi mai dau seama de câte o prostie. > → Dar dacă stau bine şi mă gândesc nu prea am prieteni, de fapt îi am, dar formal, aşa cum este totul în România… la naiba până şi prietenii au ajuns să fie formali, atunci chiar a început să se ducă totul dracului.

Poate mai am prieteni printre colegii de şcoală, dar „ăia” îmi sunt prieteni doar când vine vorba să le dau o temă, să le explic vreo prostie care am înţeles-o în mod incredibil şi tot felul de astfel de prostii, deci prieteni ăia s-au dus pentru o perioadă de vreo 2 – 3 luni.
O altă serie de prieteni care nu s-ar da ei prea interesaţi de chestii materiale fie în ceea ce priveşte şcoala, fie în ceea ce privesc activităţile extra-şcolare, spre exemplu ieşiri, dar cu precizarea: doar în timpul şcolii. De ce doar în timpul şcolii nu pot înţelege, dar dacă îmi poate explica asta cineva chiar îl rog să o facă.

Cum a venit vacanţa, cum fiecare a scăpat de teme şi de toate chestiile de care oricum nu îi păsa, cum gata a şi uitat de prieteni.

Trec o perioadă grea care chiar mă amuză, ieri mă săturasem de ţară şi eram al naibii de pesimist, azi la fel de pesimist, dar nu pe motive naţionale, patriotice, ci pe motive personale, sentimentale, chiar îmi vine să râd.

Ţie nu?

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

