România: va fi sau nu va fi scindată în „8+2” sau doar 8 sau deloc?


Din nou s-au trezit capetele luminate ale României şi şi-au dat seama că România este împărţită în prea multe judeţe şi după cum au văzut ei „în afară” vor să împartă ţara în regiuni. Eu vă spun: nu ne putem compara noi cu cu alte ţări în care totul este altfel, nu doar economia, dar şi oamenii, până şi sportul, fotbalul.

Din câte am auzit, se va face un referendum după care în urma rezultatelor se va stabili dacă se va scinda România sau nu. Există mai multe variante de schimbare deoarece, minoritatea, bozgorii, nu sunt de acord cu unirea celor două „principate bozgoreşti” şi doresc ca ele să rămână aşa cum sunt, să nu se unească.

Ideea aceasta mi se pare al naibii de tâmpită şi mă gândesc că politicienii români nu au altceva de făcut decât să îşi piardă timpul cu astfel de proiecte inutile, care ar spune ei că ar fi un avantaj pentru absorţia fondurilor europene.

Vom trăi şi vom vedea! Numai bine!

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

