„Abia aştept să am drept de vot…”


Abia aştept să am drept la vot, nu vă gândiţi, nu voi abuza de el pentru a vota vreun prost de-ăsta „de se numeşte” primar sau preşedinte, deşi el este un incompetent care poate nu ar nici gândirea unui „boschet”, în nici un caz boschetar.

Din câte se poate observa începe deja mediatizarea referendumului ce va avea loc în care se va vota dacă România se va scinda sau nu. Dacă eu aş avea dreptul la vot, vă spun sincer că nu m-aş duce la vot şi aş fi şi mândru de asta. Deşi normal ar fi să se aleagă dintre două „urătânii” cea mai  frumoasă „urâtanie”, dar eu sincer vă invit să nu mergeţi la vot. Ţin să precizez că sunt un om normal şi am ajuns la această concluzie după îndelungi meditaţii, atât la ceea ce a ajuns ţara mea, dar şi la ceea ce va ajunge şi a rezultat din păcate aceasta ca fiind cea mai pertinentă alegere.

De multe ori abţinerea are rezultate, dar mă gândesc eu, dacă s-ar obţine mai mult de jumătate din populaţia României, în număr aproximativ de nu ştiu câte milioane(vine referendumul în octombrie) atunci vor fi ceva rezultate. Sau măcar unii dintre noi ar fi mulţumiţi pentru că cel de la conducere nu a ajuns pe spatele lor acolo unde este.

Salve!

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

