Totul este energie


Tot ceea ce ne înconjoară este energie, până şi o piatră sau un copac sunt energii atunci când te întorci acasă beat. Ele sunt energii negative. Energiile au o frecvenţă şi un canal, ele „circulă” paralel, iar în momentul în care ele nu mai sunt paralele, apare un bruiaj. Bruiajul poate apărea fie din cauza unei energii mai puternice, existând posibilitatea apariţi unor interferenţe, fie din cauza unor factori perturbatori.

Despre energii se ştiu multe, dar de multe ori ele sunt folosite de către cei mai „puternici” ca mijloc de îmbogăţire, profitând de naivitatea celor mai „slabi de înger”.

Aş dori să scriu mai multe în acest moment deoarece ador să vorbesc despre lucruri de genul acesta, dar sincer de data aceasta nu mai am nici chef, nici timpul necesar, deci dacă doreşti mai multe detalii trebuie să îmi vizitezi blogul şi altă dată pentru a vizualiza şi partea a doua.

Succese! (Nu succesuri că mă bruiaţi ).

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

