Totul este enrgie ( partea a doua)


După ce ultima dată mi-am încheiat „ideile” ca de o dată, acum continui să îmi scriu părerile despre energie, dar de data aceasta încerc să vă sugerez câteva „chestii” care vă pot fi utile.

Continui lista exemplelor cu un exemplu de energie negativă,  des întâlnită, mai exactenergia emanată de către persoanele bolnave. Nimeni nu poate spune că nu a mers nici o dată lângă un bolnav şi parcă deodată, din senin, a fost cuprins fie de o stare psihică precară, fie de o stare fizică precară, ameţeli, greţuri. Toate acestea sunt rezultatele unor energii emise de către un bolnav.

O problemă mare apare atunci când avem un bolnav în familie, a cărui boală, fie este incurabilă, fie se vindecă mai greu. Problema trebuie remediată imediat, deoarece este posibil să îi facem rău, deşi noi nu dorim aceasta. Un remediu ar fi găsirea capacităţilor necesare pentru a respinge câmpul energetic dezvoltat de bolnav în jurul lui, dacă nu distrugerea acestuia, măcar nularea acestuia, astfel încât şi noi să fim bine, dar şi el.

Metoda optimă trebuie aleasă în aşa fel încât să îl facem pe bolnav să nu se simtă incomod, să nu se simtă respins, dar în nici un caz respingerea energiilor bolnavului nu trebuie făcută prin distanţarea faţă de el.

Sfaturi în ceea ce priveşte respingerea energiilor nu vă pot da, deoarece acestea diferă de la persoană la persoană şi îmi este de frică de crearea unor frustrări, dacă nu a unor frustraţi din cauza sfaturilor care i-ar putea face să ajungă aşa.

Numai bine!

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

