„Am păţit-o! Sper la mai bine… sunt român”


Am păţit-o!! Deşi mă aşteptam ca Google să îmi dea Page Rank 0, mi-a făcut altceva, mai exact nu mi-a dat PR. Super! NU? Totuşi ce să zic, sper ca data viitoare să iau PR 0 măcar, dacă nu măcar 1, ce naiba.. sper la mai bine pentru că sunt român. Aşa îmi explic multe din toate cele  întâmplate în zilele noastre… Aşa sunt românii acceptă orice cu speranţa de a ajunge mai bine, aşa am acceptat să ni se scadă 25 la sută din venituri, să crească TVAul la 24 la sută, şi aşa vom accepta multe altele.

Mă gândesc serios unde sunt românii care au „răbufnit” în ’89, poate au îmbătrânit şi au început să accepte condiţiile impuse de acest sistem totalitar, vom ajunge vasali ai statului şi vom ajunge să îl plângem pe ‘nea Ceaşcă, dacă nu am ajuns deja.

Sincer, instig la revoluţie! Ştiu, risc să fiu „închis”, dar mă gândesc că unora le-aş face bine. Până la proba contrară, aştept ca cineva să o facă înaintea mea, din nou sunt român şi vă spun că de acum nu mai tolerez nimic, nimănui, nu mă las călcat în picioare de nimeni, m-am săturat să fiu călcat în picioare, dar în fine dacă nu reuşesc să fac bine altora, măcar să mă salvez eu.

Revoltă plăcută!

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

