„Cine ne conduce? … Încă o dovadă că România…”


Cine ne conduce? Probabil aţi văzut şi voi ceea ce a spus Funeriu, scuzaţi exprimarea directă în ce îl priveşte pe el pentru că nici măcar adresarea de politeţe nu şi-o merită şi nici nu o va avea din partea mea nici o dată, nu ştiu exact circumstanţele în care s-a întâmplat, dar ceea ce a trebuit să aud am auzit, mai exact l-am auzit pe Funeriu cum a zis că  substantivul colegi este de gen neutru. Asta m-a enervat la culme şi m-am gândit că ajung la ceea ce a spus domnul Diriginte o dată, şi anume: „România este plină de şefi şi toţi-s proşti”. Aceasta este încă o dovadă că, după cum a spus domnul Diriginte, România este condusă de oameni incompetenţi, pe el neinteresându-l că România e plină de şefi, pe el îl interesează că România este condusă de incompetenţi, iar marea lui frustrare este ca noi să nu ajungem incompetenţi, de aceea el abordează în ora de Română de foarte multe ori discuţii libere, pentru că el susţine că „Comunicarea este baza, dacă istorie, geografie, logică poţi învăţa, comunicarea se deprinde doar practicând-o, exersând-o şi mai apoi utilizând-o ca scut de apărare împotriva altora„.

Mă gândesc că greşul dat de Funeriu a fost o încercare de apărare eşuată, astfel se poate observa lipsa lui de intrucţie, de educaţie, şi chiar de gândire deoarece şi un copil care a început să vorbească fluent determină genul substantivelor fără ca el să ştie ce este genul, acest lucru fiind unul executat mecanic, venind de undeva din subconştient, ceva ce stă în natura fiecărui om. Se poate observa deci că Funeriu nu îşi merită funcţia deţinută, de altfel ca orice parlamentar / ministru / primar etc din România.

Problema gravă care mă preocupă cu adevărat nu este că ministrul e un prost, incompetent, agramat, ci mă preocupă ceea ce vor ajunge copiii din care sunt în şcoală, ceea ce vor ajunge copiii şi îmi dau seama, după cum am precizat şi într-un articol scris acum ceva timp, că voi prefera să îmi ţin copilul / copiii acasă decât să îl / îi las la şcoală deoarece ea distruge şi ultimele urme de bunătate şi inteligenţă din ei.

Succese şi atenţie la cum vorbiţi, dar şi ceea ce vorbiţi şi nu uitaţi să îi consideraţi întotdeauna mai deştepţi pe cei cu care vorbiţi, deşi nu este aşa, deoarece dacă i-aţi considera proşti atunci s-ar putea să „scăpaţi” unele chestii care nu doriţi.

2 gânduri despre &8222;„Cine ne conduce? … Încă o dovadă că România…”&8221;

    • @Lucian Bureriu: Pana la urma pe mine nu ma intereseaza cum il cheama… ceea ce ma intereseaza pe mine este ca el sa isi indeplineasca atributiile pe care le are, pana la urma il poate chema si Incompetentus[ 🙂 ], dar daca el isi executa functia asa cum ar fi firesc…
      Bineinteles ca nu fac in nici un caz referire la Romania, probabil si in Papua Noua alta e „treaba”.

      Apreciază

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

