Exact ceea ce ne trebuia…


Exact ceea ce ne trebuia a venit la momentul potrivit şi ne-a dat lovitura de graţie. Se ştia că elevii români sunt needucaţi şi leneşi, în unele cazuri proşti, dar niciodată nu s-a crezut că promovabilitatea examenului de maturitate, adică BAC-ul, va scădea sub 50 la sută, această lovitură venind la momentul potrivit încât să ne trezească şi să ne facă să ne dăm seama în cel hal a ajuns România şi cei care trăiesc în ea, adică noi, şi mă gândesc că de multe ori nu este vina noastră pentru ceea ce am ajuns, ci vina este în totalitate a conducătorilor care ne-au condus şi unii dintre ei încă ne conduc.

Mulţi ar da vina ba pe profesori, ba pe elevi că n-au învăţat, ba pe ministru că nu i-a stimulat îndeajuns pe profesori, dar eu vă spun că fiecare are partea sa de vină şi nu merită să pasăm vina de la unul al altul şi mai bine ar fi să ne apucăm să ne gândim să facem ceva încât să nu se mai ajungă la asta şi ca promovabilitatea să crească, să găsim metodele optime, să nu mai dăm vina pe camerele de luat vederi sau pe multe altele.

Sunt al naibii de enervat de ţara mea şi de ceea ce ajuns şi de ceea ce văd că ajunge, fiind într-o continuă involuţie şi văd cum decade din ce în ce mai mult şi îmi vine greu să cred că este ţara cu care m-am obişnuit, ţara în care am trăit, în care m-am născut şi în care încă trăiesc, pentru nu se ştie cât timp, şi totuşi îmi pare rău de ceea ce ajuns şi mă întristez de fiecare dată când vine vorba de viitorul mele şi al ţării mele, care la un moment dat vor fi separate şi nu vor mai avea nici un punct comun.

Numai bine!

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

