„E incredibil… din ce în ce mai rău…”


Am stat şi m-am gândit câte s-au întâmplat cu ţara mea de când am deschis acest blog şi îmi dau seama că e incredibil… tot ceea ce se întâmplă. Parcă este din ce în ce mai rău. Pe lângă asta am observat încă ceva: blogul nu este vizitat de către nimeni sau chiar de este vizitat rareori de către cineva, el este alungat de către mine prin ideologiile tâmpite pe care le abordez în articolele scrise. Par un comunist înrăit care îşi iubeşte ţara şi ar da orice să o vadă din nou într-o plină dezvoltare. Îmi iubesc ţara, dar nu sunt comunist şi doresc să vă spun celor care mai treceţi pe aici că tot ceea ce scriu eu aici este ceea ce îmi debitează mintea şi tot ceea ce îmi doresc.

Observ o dispariţie a investitorilor străini în România, inclusiv cei existenţi îi văd retrăgându-si parţial investiţiile deoarece piaţa românească nu mai oferă încredere. Eu, sincer, deşi sunt român niciodată nu aş investi în nimic dacă acel lucru are legătură cu România, asta dacă aş avea bani.

În căutarea unor imagini cu model Dacia ce a fost spionat în Franţa, am citit că acesta va fi produs probabil în Maroc, dar nu foarte sigur în România, deci Renault cu timpul va ruina cu timpul Dacia. Uitaţi-vă şi voi: Dacia Popster  poze .

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

