„Mai trebuie şi câte unu’ d-ăsta…”


După cum toată România ştie, aseară în Bucureşti la Romexpo a avut loc meciul de box dintre Lucian Bute şi Paul Mendy. Deşi eu nu pot spune că ador acest sport m-am uitat la meciul lui Bute. Începutul mi s-a părut cam defavorabil lui Bute şi deja îl vedeam campion pe Mendy, dar nu a fost să fie aşa.Chiar mă gândeam că mai trebuie şi câte unu’ „d-ăsta”  care să mai încurajeze românii, dar la rândul lui, mă gândesc, că trebuie încurajat şi jucătorul şi nu numai prezenţa multor vedete cunoscute l-a încurajat pe Bute, dar şi susţinerea publicului românesc şi canadian de care s-a bucurat în urma unei campanii de mari proporţii. Sincer să vă spun cei de la Pro TV au exagerat puţin cu promovarea lui Bute, deoarece ei deja îl vedeau campion şi ajunsesem la un moment dat să cred că îl divinizează.

Nu pot spune că nu îl susţin sau nu îl plac, dar promovarea de care el a beneficiat ar fi putut să îi facă şi rău deoarece el într-un moment de declin în timpul meciului ar fi putut renunţa pentru că se simţea presat şi ar fi cedat din cauză că îi era frică de reacţia publicului.

Până la următorul eveniment de acest fel sper ca televiziunile româneşti să mai înveţe ceva şi în timpul pauzelor dintre reprize să nu „preseze” publicul cu reclame.

Numai bine!

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

