„Dezastru! …De-ar veni 2012 aşa cum s-a spus!”


Am revenit, dar din păcate pentru mine, acolo unde am m-am relaxat nu am fost rupt de lume şi am văzut tot ceea ce s-a întâmplat în ţara mea cât timp am fost plecat. Totul este un dezastru şi de acum mă aştept să fie acceptaţi şi profesori cu 4 clase în cazul în care profesorii au obţinut notele acestea la titularizare.

Sincer, vă spun că este pentru prima dată când îmi este cu adevărat ruşine de tot ceea ce se întâmplă în ţara mea. Dacă până în acest moment am trecut peste toate cele întâmplate în România, acest episod nu îl voi uita recent şi îmi doresc să se întâmple cele care au fost „făgăduite” de către filmul 2012. Groaza vine atunci când mă gândesc că în septembrie începe un nou an şcolar. Îmi este frică de ceea ce ajunge şi îmi este frică de felul în care va sfârşi ţara în care am crescut şi în care nu prea am învăţat.

O altă problemă majoră a mea este că mediatizarea acestor eşecuri, atât ale elevilor la BAC, cât şi ale profesorilor la examenul de titularizare duce la ajutarea elevilor leneşi care dau în multe cazuri vina pe profesori, pe cei buni, cei care au mai rămas.

Am mai observat ceva în mediatizarea tuturor acestor ştiri, şi anume la Ştirile Pro TV s-a arătat un anume elev ce a absolvit clasa a doisprezecea, ce în primă fază a rezolvat subiectul rezolvat de profesori în 3 ore, ca mai apoi după afişarea rezultatelor să se spună că subiectul a fost rezolvat de către acelaşi elev în 2 ore, deci dezinformare totală.

Pe data viitoare şi aveţi mare grijă la ceea ce citiţi şi priviţi şi la credibilitatea acordată!

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

