Un exemplu…


Mă uitam aceste zile pe mai multe televiziuni la ştirile în care se prezenta dezastrul din Norvegia şi mă gândeam că după cele declarate de unităţile de (dez)informare conform cărora atacurile nu au fost revendicate de nici o grupare teroristă am spus direct că nu mai durează mult şi vom atinge acele momente deoarece o primă impresie a mea a fost că ţara este guvernată de criza financiară şi s-a ajuns la cele întâmplate în Norvegia din cauza stării populaţiei, dar după scurte „studii” întreprinse personal mare mi-a fost mirarea în momentul în care văzut că în Norvegia nu se vorbeşte despre criză şi ţara continuă să prospere pe toate planurile şi în aceste momente, care până la urmă sunt grele şi pentru colosalul stat american, care a pierdut din ratingul oferit de către o cunoscută revistă financiară.

Deci problema vine din necunoscut până la aflarea informaţiilor oficiale, dar ceea ce mi se pare ciudat este că în general nu dau prea mare importanţă unor astfel de ştiri, dar de această dată am fost atras de mărturia unui norvegian care a supravieţuit în urma atacului „conaţionalului pistolar” după ce s-a acoperit cu cadavre. Mă gândesc că mărturia poate fi sau nu fi reală( deoarece încrederea mea nu oferă nimic televiziunilor şi mass-mediei româneşti) pentru că a fost difuzată o convorbire telefonică, fără a fi prezentat un anume personaj vizual.

În concluzie vă pot spune că această întâmplare a fost doar un exemplu de manipulare care îi face de multe ori pe români să creadă „copilării”. Nu pot spune că ceea ce s-a întâmplat în Norvegia nu este tragic sau impresionant, dar mai mult pe data viitoare!

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

