Am exagerat…


Ultima postare a mea pe acest blog a „sunat” cam ciudat dacă cineva a citit-o. Dacă nu a citit-o cineva îi sugerez să nu o facă deoarece am fost cam nervos şi i-am tratat cam dur pe norvegieni, dar în fine îmi cer scuze şi îmi retrag unele cuvinte scrise ieri pe acest blog.

Nici până astăzi nu mi-am dat seama ce aveam în ziua respectivă… caut răspunsul, dar nu găsesc nimic adecvat care să provoace starea pe care o aveam. Explicaţia care nu o găsesc s-ar putea solda din nou cu o astfel de „criză” pentru că am aflat că nu se va mai juca meciul România – Argentina. Nu sunt mare fan al fotbalului, dar aş fi fost încântat să văd echipa naţională a Argentinei jucând în România.

Ştirea a apărut iniţial pe siteul oficial al echipei argentiniene, mai apoi fiind confirmată şi de către oficialii români. Motivul ar fi protejarea jucătorilor echipelor Real Madrid şi Barcelona ce trebuie protejaţi, ei nedorind să se supună riscului de a se accidenta într-un meci amical.

Ajung la concluzia că ei îi cred pe jucătorii români de fotbal nişte ciobani care joacă fotbal pe maidan, fără ca vreunul dintre să fi trecut pe la vreo echipă din Liga a 999999(…) a.

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

