Românii se deşteaptă???


După ultimele studii de audienţă peste care m-am uitat am observat o scădere drastică a audienţei a televiziunii OTV. Dacă se spune OTV totul se înţelege de la sine şi nu mai este nevoie de nici o explicaţie. Chiar am avut ocazia să intru într-o discuţie cu unul dintre participanţii emisiunilor OTV, fiind unul dintre marii căutători ai Elodiei, şi chiar l-am întrebat ce vede el prin mediatizarea acestui caz, care până la urmă este o dramă şi de ce este motivat să continue, la care el mi-a răspuns sec: „Nu ai înţelege…”. Legătura cu el a fost întâmplătoare, fiind soţul unei mătuşi a unui prieten de al meu care m-a avertizat în legătură cu respectivul.

Mă gândesc că motivaţia lui ar fi fost banii, care au ajuns ca în ziua de azi au ajuns să înlocuiască zicala: „Haina îl face pe om…” în „Banul îl face pe om, ci nu omul pe ban”. Mă îngrozesc de toate lucrurile care se întâmplă din cauza lipsei banilor şi mă gândesc câte lucruri murdare se fac pentru a îi obţine.

Până la urmă se apelează şi la un lucru extrem pentru a câştiga bani, excluzând cele care încalcă limitele legale precum furăciuni, înşelăciuni şi multe altele.

Se va ajunge ca pentru bani fiecare om să îşi „vândă” apropiaţii fără nici un regret… Nu încerc să menajez pe nimeni şi nimic, dar ăsta este adevărul, totul judecat la „rece”, cum s-ar spune. Analizând…. până la momentul actual există destule cazuri care să confirme acest lucru, dar mai ales se poate confirma dacă ne uităm în trecut unde totul se poate observa foarte bine.

Recomand dozarea atenţiei „cu cap”, dar nu în ultimul rând a încrederii, din propria experienţă ajungând să cred că nu mai am încredere nici în hainele de pe mine, nu în cei din jurul meu…

În fine… Numai bine!.. Sperăm!

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

