România… ce te-aştepţi…


Revin pe acest blog cu un nou articol legat de către nemulţumirile mele… caracteristic românilor: nemulţumiţi. De data aceasta mă „iau” de o companie privată, furnizoare de curent electric. Deoarece această companie deţine monopolul pieţei în acest domeniu şi îşi permite. Este vorba de EON. Această companie are câştiguri colosale, dar puţini angajaţi, deci câştiguri şi mai mari. În ultima vreme observ că la orice vânt sau ploaie se ia curentul. Parca am fi pe vremea lui Ceauşescu, măcar atunci se ştia o „treabă”: se ştia când se lua curentul, având un program prestabilit.

De foarte multe ori când se ia curentul vin echipele de teren cu întârziere, dar atunci când vin şi îi întrebi pe „graşii cu salopetă” în cât timp se rezolvă problema, iar ei îţi răspund: „Este o problemă. O rezolvăm în cel mai scurt timp”. Aceste răspunsuri mă distrug. Sunt dovezi clare de incompetenţă.

Exemplul dat este fericit, presupunându-se că „grasu’ cu salopetă” e amabil, în cazul în care îţi răspunde cumva cu vreun „mă”, „bă” sau altele care nu pot fi scrise aici.

Vă aştept părerile…

Numai bine!

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

