Totul se duce… Poate fi vorba de „NWO”?


În urma ultimelor zvonuri vehiculate în ultima vreme se pare că NWO se apropie. NWO  este o teorie a conspiraţiei care după cum spun unii se apropie, mai exact planul masonilor este aproape de îndeplinire.

NWO, New World Order, în română: Noua Ordine Mondială, se crede este un plan pus la cale de către masoni şi de către alte organizaţii cu putere financiară.  Din păcate imaginaţia mea în aceste zile a atins cote destul de înalte şi încep să cred această teorie… Ce m-a făcut să cred asta nu pot spune exact, dar din ultimele ştiri publicate de importante trusturi de presă internaţionale sună cam ciudat, toate având legătură cu căderea financiară a Americii.

Această teorie a conspiraţiei se vehiculează de foarte mult timp în afară, dar de puţin timp a început să fie cunoscută de români. Eu o cunosc de cam 2 ani, sursa fiind bine cunoscutul site Wikipedia, prietenul meu în orice moment în care simt nevoia de „informare”.

În fine, forţele financiare despre care am scris mai sus sunt de fapt nişte organizaţii oculte care de fapt doresc să conducă întreaga lume. După cum spun şi cred unii, printre aceştia un fost profesor de biologie de-al meu, aceste organizaţii deja sunt puse pe „treabă” şi ele de fapt în aceste momente conduc lumea de undeva din „spate”, iar ceea ce doresc acestea este de fapt scăderea numărului populaţiei de pe Glob.

Multe lucruri legate de organizaţii oculte le ştiu de la fostul meu profesor de biologie, dar în principal informaţiile pe care el mi le-a furnizat sunt legate de masoni, informaţii interesante, dar care nu pot fi scrise aici din anumite motive. Motivele nu sunt că ele au vreun secret în ele, ci doar nu doresc eu în acest moment să le furnizez.

Precizez că sunt informaţii simple, de bază, ce pot fi regăsite foarte uşor, doar printr-o simplă vizită a unei biblioteci.

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

