Românii buni doar la… copiat


Mă uitam zilele astea că pe lângă copiatura aia de show de la PRO TV numită Vocea României apare o noua „copiatură”, şi anume Mastercheaf. Această emisiune doreşte, cică, să adune bucătari amatori care să concureze.

Ceea ce nu înţeleg eu este modul în care se vor desfăşura preselecţiile… Vor avea acolo o bucătărie sau cum ???

Subliniez că mă enervează showurile copiate. Într-un fel îi înţeleg pe producătorii care aleg să lanseze un astfel de show în România, deoarece tot ceea ce urmăresc ei este creşterea audienţei. Adică mai exact creşterea câştigurilor.

Altceva care mă face de multe ori să râd este că aceste showuri copiate sunt într-o continuă creştere, lună de lună lansându-se o nouă copiatură… Mă gândesc eu, oare românii nu au creativitatea necesară creării unei emisiuni de televiziune care să aibă măcar puţin succes?

Nu doresc ca din prima încercare ea să devină vârf de audienţă, dar măcar să se ştie că este cât de cât interesantă.

Nu acuz nici o televiziune, dar am scris de Pro Tv mai sus deoarece această televiziune mi-a apărut astăzi în cale, deci sorry.

Nu continui cu ideile mele deoarece sunt plictisit şi… puţin obosit.

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

