Din nou nu voi mai posta vreo 2 – 3 zile…


După ce am mai lipsit vara aceasta vreo câteva zile, acum îmi „permit” să mai lipsesc vreo câteva zile în care plec să mă relaxez.

S-ar putea să mai postez dacă prind prin „zonă” vreun laptop sau calculator cu conexiune la Internet.

Numai bine!

Un gând despre &8222;Din nou nu voi mai posta vreo 2 – 3 zile…&8221;

  1. Pingback: Pt. elevi: şcoala începe pe 1 septembrie!!! | Mein Mindz

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

