Pt. elevi: şcoala începe pe 1 septembrie!!!


Nu ştiu câţi dintre elevi ştiu, dar anul şcolar 2011-2012 începe pe data de 1 septembrie. Acest lucru mă enervează la culme deoarece face parte din Noua Lege a Învăţământului care le face mai mult rău decât bine elevilor.

Vorbind din perspectiva elevului renumita cunoscuta lege precizată mai sus mă dejavanteajă din multe privinţe, dar în primul rând precizez că legea a fost modificată din lipsa de ocupaţie a parlamentarilor şi a celor de la minister, mai ales ei care oricum spun că substantivul „coleg” este neutru, deci degeaba ne-am chinui noi să găsim părţi bune ale legii pentru că ea a fost aprobată fără a fi citită, fiind respinsă o dată pentru că parlamentarii nu aveau chef nici măcar să apese pe un buton pe care scrie „DA”, mai bine apăsând pe cel pe care scria „NU”.

În al doilea rând această tentativă de a ridica învăţământul românesc la nivelul celui internaţional este imposibă. Nu se poate ridica nivelul oamenilor culţi, dacă se poate spune aşa, doar printr-o simplă lege care pe ei nu îi afectează nici măcar indirect deoarece copiii lor în general studiază prin „afară”.

Mi se pare ciudată noua structură a anului şcolar, fiind o structură cam ciudată care în are ca scop principal reducerea costului încălzirii pe perioada iernii…. Cred că acesta este cel mai important lucru realizat şi dorit de către ei prin această lege. Vacanţa de iarnă a fost prelungită la 3 săptămâni.

Sper ca până la următoarea postare… care sper să fie de pe calculatorul meu(citeşte asta)  să mă calmez.

Update: Şcoala va începe 12 septembrie… mai multe aici.

Un gând despre &8222;Pt. elevi: şcoala începe pe 1 septembrie!!!&8221;

  1. Pingback: Alarmă falsă… şcoala începe pe 12 septembrie | Mein Mindz

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

