No America times…


În ultima perioadă am observat o cădere totală a Americii. Fie că este vorba de problemele economice, fie că este vorba de alte probleme se poate vedea că a trecut timpul în care tot circula zvonul că americanii vor cumpăra Terra şi ei vor deţine puterea. Exagerez puţin, dar nu şi în ceea ce voi scrie în continuare. Se poate observa în ultimul timp o cădere liberă a coloşilor mondiali, de această dată fiind atacată America. Locul Americii din ceea ce cred eu, va fi luat de către chinezi. Tehnologia americană a fost învinsă de mult timp de către cea dezvoltată de către chinezi. Ei nu s-au mulţumit doar cu dezvoltarea tehnologiei, ci se poate observa o foarte bună perfecţionare şi adaptare a tehnologiei.  Acum a venit timpul dominaţiei chinezeşti, deoarece americanii ne-au cam obosit. Un simplu exemplu ar fi vizita lui Boc (POC) în China, plecat în căutarea unor investitori.

O problemă a chinezilor ar fi că ei sunt tare xeroxişti.( Scuzaţi termenul, dar nu am găsit un altul care s-ar fi potrivit. )Mă refer la toate produsele chinezeşti de pe piaţă deoarece toate sunt mărci contrafăcute adică în loc de Nike cumperi Niko, în loc de Adidas cumperi Adibas şi aşa mai departe. Dacă chinezul tot doreşte să aibă profit şi se crede afacerist, nu ar fi mai bine să îşi facă o marcă proprie, gen Xian Xuo Yka, care să se vândă ca marcă proprie…â

În fine… vin în discuţie vin tot americanii care vor ajunge vai mama lor, dar în orice caz… mai rău ca noi nu!

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

