„Pentru mine… banii nu vorbesc…”


Am ajuns la conluzia că în lumea mea banii nu vorbesc, aşa cum spun unii. Doresc să vă spun că în viaţa mea banii fac totul, dacă n-ai bani eşti mort. O altă problemă ar fi că şi banii mulţi îţi aduc moartea. Nu doresc să mă plâng, dar dacă ai mai fost vreodată pe acest blog ar trebui să ştii, din nou trec o „criză personală” şi sunt al naibii de supărat.
Să nu vă minunaţi de noile mele idei pe care mi le pun în planuri. Sper ca ideile mele idioate din aceste momente să nu ajungă curând fapte. În fine, trec direct direct la subiect… De acestă dată ideea mea ar fi să mă apuc să scriu, nu pe blog, ci aş dori să scriu poezie deoarece văd în ultima vreme o ciudată potrivire a unor cuvinte cu altele… adică ceva gen rimă…
Nu mă imaginez un mare artist şi nici nu doresc să fiu un artist… Nu doresc de fapt să scriu poezie… Sper să mă înţelegeţi… trec o criză al naibii de enervantă generată de… plictiseală.

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

