Descopăr pe zi ce trece lucruri mai interesante


Zilele acestea, după cum poate aţi observat, m-a apucat din nou plictiseala, iar ideea mea era de a mă apuca de scris. Idee greşită, nici gând de împlinire. Din plictiseala mea am căutat la întâmplare unele lucruri legate de manipulare… Şi surpriză, am găsit tocmai ceea ce mă aşteptam să găsesc şi am trecut direct la citirea şi „prelucrarea” informaţiei.
Nu vă promit nimic, dar într-o scurtă perioadă de timp m-aş putea apuca de scris unele lucruri înţelese sau poate se trezeşte în mine din nou spiritul de „om bun” şi mă apuc să scriu chestii legate de cum suntem duşi de nas.. şi culmea, nici nu ne dăm seama…
Chestiile interesante descoperite de către mine sunt adevărata faţă a multor organizaţii şi scopurile pentru care acţionează aceste organizaţii. Sunt organizaţii mult cunoscute cărora chiar nu vreau să le precizez numele. Scopul în numele cărora acţionează aceste organizaţii nu este de fapt nici măcar apropiat al idealurilor ce doresc să fie atinse cu adevărat de către acestea.
În fine, nu mai continui, deoarece nu cred că are rost. Numai bine!

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

