„Treaba-i nasoală…”


Probabil cu toţii aţi auzit, măcar dacă nu aţi aflat de noua modificare care se doreşte a fi făcută cu teritoriul Uniuni Europene. Este vorba de înfiinţarea unui stat, dacă poate fi numit aşa, mai exact ceva în genul SUA, care doreşte să aibă putere supremă şi care ar dori să facă o centralizare statală, cu urmări financiare.

Această dorinţă dezvoltată de către două personalităţi cunoscute: Angela Merkel şi Nikolas Sarkozy. Din informaţiile pe care le-am adunat până acum, nici unul dintre cooradonatorii acestui proiect nu este „cheie de biserică”, astfel Sarkozy susţine că are sânge evreu şi este mason, iar Angela Merkel este iluminată, nu public, ci face parte din ordinul iluminaţilor.

Eu, din nou cred că se apropie NWO, iar acesta este încă un pas către ceea ce se doreşte în final a fi acest proiect. Sunt sigur că veţi spune de mine că cred toate zvonurile, dar numai aveţi curiozitatea de a face pe Google anumite căutări, nu vă dau o sugestie directă, dar vă pot spune să căutaţi lucruri legate de masoni, iluminaţi şi de aici cu siguranţă veţi găsi tot ceea ce v-ar interesa.

Eu m-am interesat şi încă mă interesez, deoarece aflu mai multe detalii şi aceste organizaţii ultra-secrete ajung organizaţii mult cunoscute, despre care se ştiu mai multe detalii decât despre unele organizaţii care fac disponibile toate detaliile legate de ele.

Până când voi afla mai multe informaţii despre Statele Unite Europene vă urez numai bine!

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

