Până şi Hitler a avut partea lui bună


Deoarece în ultima perioadă nu m-am „desprins” de la subiectele legate de ţara mea şi la acuzele aduse tuturor politicienilor şi în general a tot răul ce se întâmplă în România l-am adus în discuţie pe ‘nea Hitler care este considerat de unii cel mai imbecil şi tâmpit om care a existat vreodată pe planeta asta, doar pentru simplul fapt că a distrus poporul evreu. Nu pot spune că nu a fost un episod şocant sau că nu îmi pasă de acest lucru, dar pot spune că îl trec cu vederea în acest moment şi trec la părţile bune pe care le-a avut acest om care ar trebui să fie de multe ori pentru noi un exemplu.

De ce nimeni nu îşi aminteşte de acest om pentru aptitudinile şi cunostinţele de pshilogie pe care le avea. Tocmai astfel a ajuns el la conducerea Germaniei, folosindu-se şi abuzând de psihologie. De multe ori psihologii îl amintesc ca un geniu pe acest om deoarece este cunoscută tăria cu care cetăţenii germani resping orice fel de atac psihologic, în special manipularea.
Tot ceea ce a făcut rău acest om poate fi justificat prin acţiunile făcute de către nevasta lui, care l-a făcut să ajungă un tiran, în aceeaşi situaţie aflându-se şi Benito Moussolini sau chiar Nicolae Ceauşescu, ei fiind determinaţi de către soţiile lor să ajungă ceea ce au ajuns şi să facă ceea ce au făcut, deci bărbaţilor, atenţie la soţiile voastre! Glumesc, dar până la urmă această variantă este susţinută de către unii psihologi cu tărie.
În fine, tot ceea ce am vrut să vă transmit prin acest articol nu este decât un simplu mesaj, şi anume oricât de rău ar fi omul luat în discuţie, oricare ar fi el, trebuie găsită şi partea bună a acestui om sau măcar ceva ce a făcut el. Bineînţeles, există şi excepţii.
Vă repet, nu sunt neonazist sau nazist sau ce aţi crede voi… doar am dorit să vă deschid puţin ochii, acesta fiind un simplu exemplu.

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

