Urmează străzi asfaltate… săli de sport şi astfel de chestii


Anul următor va fi sufocat de tot felul de promisiuni specifice demagogilor. Demagogia a atins în România un punct ce nu a fost întâlnit niciodată, nicăieri în lume. Problema este că demagagilor le merge bine şi proştii îi cred. Au acceptat scăderea salariilor, cu greu DA, au acceptat scăderea pensiilor, DA, până la urmă se va ajunge să lucrezi pe GRATIS, fără a fi plătiţi, eventual va trebui să ducem la serviciu şi ultimii bani pe care îi avem.

De această dată fac referire la alegerile locale ce vor avea loc la anul. Demagogii deja fac ceea ce ştiu ei mai bine şi au început cu promisiuni, gen: „toate străzile vor fi asfaltate; la fiecare kilometru va fi o sală de sport” şi tot felul de astfel de promisiuni care mă sufocă şi mă fac să „erup” din ce în ce mai mult…

Începe din nou împărţirea de brichete, chibrituri, rulete, găleţi inscripţionate cu mesaje electorale şi logouri ale unor partide… alianţe şi tot astfel de rahaturi. Prostia este că de multe ori la sate se împart alimente în favoarea unui partid, care întotdeauna sunt acceptate de către oameni. „Astea sunt condiţiile, se acceptă.”

De ce oamenii trebuie să accepte toate aceste condiţii nu pot înţelege, dar poate mă va face cineva să înţeleg asta într-un final.

Deocamdată nu am drept de vot, dar cum am spus şi dacă aş avea i-aş onora cu lipsa sau cu un vot nul, dar problema este că votul nul s-ar putea transforma în orice moment unul în plus pentru partidul din care face parte sau care l-a plătit pe preşedintele secţiei de vot. Deci, mai bine nu mă votez!

Pentru asta am ataşat şi un poll în care vă puteţi exprima părerea despre prezenţa personală la vot.

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

