Alarmă falsă… şcoala începe pe 12 septembrie


Acum câteva săptămâni scriam că şcoala va începe pe 1 septembrie, dar se pare că informaţia pe care am avut-o la disponibilă la momentul respectiv a fost infirmată, respectiv structura şcolară impusă de Noua Lege a Învăţământului nefiind aprobată.

Această informaţie vine spre bucuria elevilor, implicit spre bucuria mea deoarece dacă se aproba acea structură a anului şcolar îmi reducea vacanţa cu două săptămâni, ceea ce poate însemna enorm de mult în unele cazuri.

Deci, elevilor vă urez vacanţă plăcută, având în vedere că mai sunt aproape două săptămâni până la începerea şcolii, deci „enjoy it, have fun and f**k off the school”, până la începerea ei, după aceea mai vedem…

Ce să vă zic, numai bine, deoarece mă bucur şi eu de vacanţă, cât mai e…

Un gând despre &8222;Alarmă falsă… şcoala începe pe 12 septembrie&8221;

  1. Pingback: Pt. elevi: şcoala începe pe 1 septembrie!!! | Mein Mindz

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

