„Blogul meu… bate spre teme politice??? Nu aş vrea…”


Astăzi făceam ceea ce ştiu eu să fac mai bine şi ceea ce îmi place mai mult, să stau. Şi aşa cum stăteam eu m-au apucat nişte gânduri legate de acest blog şi mă gândeam că în ultima vreme am început să tratez teme politice pe aici şi mă gândeam că blogul se nişează, uşor pe politică. Nu aş dori şi vă spun că nu este aşa, deoarece eu pe acest blog, în unele posturi mi-am exprimat nemulţumirile mele legate de ţara mea. Nimic mai mult. Dacă am precizat vreun nume din scena politică,a fost întâmplător, doar exemplificând ceea ce nu trebuie să faci sau ceea ce nu trebuie să ajungi/ajung/ajungem.

Scriind cele de mai sus, mi-am adus aminte de ceva, ceva foarte important şi ceea ce îi costă pe mulţi dintre români. În România legile sunt formulate greşit, nu mă refer la constituţie, ci spre exemplu la legile unei şcoli(Regulamentul de Ordine interioară sau ROIul, cum îmi place mie să-l numesc). În regulamentul unei şcoli scrie:

Elevul trebuie să… înveţe.. să aibe un comportament…

Şi se poate continua cu „bla-bla, blaaa”.

Un elev normal  ar trebui să ştie ceea ce trebuie să facă şi trebuie avizat să nu facă unele lucruri, astfel ceea ce scrie în regulamentul unei şcoli: „Elevul trebuie să se comporte bine cu colegii de clasă” ar trebui transformat în: „Elevul nu trebuie să îi bată, înjure sau omoare(:D) pe colegi” sau în „Elevului îi este interzis să îi omoare, să îi tortureze sau să îi de cu capul de pereţi pe colegii de clasă”.

Aceste lucruri se întâlnesc şi în cazul şcolilor de şoferi, când te sui în maşină instructorul îţi spune: „Bagă cheia în contact, apasă pedala aia, cealaltă las-o uşor…” El ar trebui să te lase să vadă dacă te descurci singur, iar dacă nu te descurci să îţi spună: „Să nu apeşi prea tare acceleraţia pentru că… s-ar putea să intri în primul copac”, dar în România se poate ajunge foarte uşor profesor al unei şcoli de şoferi, chiar şi în calitate de persoană fizică autorizată.

Deci nu vă miraţi de unele ciudăţenii pentru că s-ar putea să intraţi şi mai multe detalii şocante, mai bine păstraţi distanţa.

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

