Roşia Montană = nebunie totală


Mă uitam astăzi la TV şi am văzut la mai multe buletine de ştiri nebunia generată de către exploatarea zăcământului aurifer de la Roşia Montană, Munţii Apuseni. Vă pot spune că am văzut nişte proşti, certându-se, proştii fiind parlamentarii, politicienii şi persoane cunoscute care îşi dau cu părerea despre ceea ce se întâmplă sau ce se va întâmpla la Roşia Montană.

Pe lângă cei pe care i-am văzut cetându-se, am mai văzut ceva ce a început să fie foarte frecvent în toate scandalurile cu temă politică din zilele noastre: masa de manipulare, care ca de obicei nu a putut avea aceeaşi părere, şi a trebuit să se scindeze în două submase: pro şi contra.

Nu continui, deoarece încep să delirez, nu vă miraţi pentru că există şi delir verbal, dar eu exagerez, din nou.

În ultimă instanţă, doresc să spun că nimeni nu este interesat de natură sau de ceea ce ar putea lăsa în urmă acest proiect, nici ecologiştii care până la urmă se dau ei mari şi tari, dar ei au alte interese.

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

