Românii nu-şi văd de treaba lor… şi se vede.


De ceva vreme noi,românii, ne tot plângem de starea în care ne aflăm. Deşi „cei de sus” văd că merge din ce în ce mai rău, nu au nici o problemă, fiind interesaţi de cine va câştiga următoarele alegeri. În loc să se preocupe de ceea ce va ajunge această naţiune şi de starea în care e ea, preferă să se certe în public sau să se contrazică prin comunicate de presă.

Spre exemplu luăm proiectul ce are în vedere Roşia Montană:  şeful Agenţiei Protecţiei Mediului îşi depune demisia pentru că nu are aceeaşi părere cu şeful statului, dar stai puţin, cine este acesta, Don Corleone, nimeni nu-i trece peste cuvânt? Dacă ar fi fost demn de funcţia lui lupta împotriva lu’ Băse până era demis, fie că i se înscena ceva, fie că era dat jos direct de Băse’ fără motivare.

Sunt enervat pentru că toţi se plâng, cu referire la demnitari, dar nici unul nu face nimic. Această bălăcăreală văzută în ultima vreme la TV nu este altceva decât o prefaţare a ceea ce va urma… Urmează timpuri groaznice, îmi este frică de ceea ce va ajunge ţara mea, implicit eu. Până când?

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

