Elevii români îmbrăcaţi „ca chinezii”?


Poate nu ştiţi că elevii români ar putea să fie îmbrăcaţi la fel ca chinezii, toţi în uniformă. Proiectul este deocamdată pe masa parlamentarilor, urmând să primim răspunsul dacă vom fi îmbrăcaţi ca chinezii sau nu.

Pentru mine nu ar fi nimic, deoarece sunt deja obligat să port uniformă, deci de ce să nu poarte şi alţii uniforme scolare? Nu îmi place să port această uniformă, dar sunt obligat să o port, deci părerea mea nu contează. Degeaba am încercat noi elevii să ne „luăm” de director sau să ne spunem părerea deoarece majoritatea părinţilor sunt PRO uniformă. Noi ne-am enervat şi mai tare atunci deoarece am spus că avem şi noi o vârstă şi avem dreptul de a decide, dar asta nu a fost nimic pentru director pentru că el a răspuns:

„Vi se pare… Nu aveţi încă 18 ani, deci nu aveţi drepturi depline în România.”

Doresc să precizez că ideea titlului mi-a fost sugerată de către domnul Diriginte într-un discurs în timpul orei de dirigenţie.

Mi-am adus aminte că am scris într-un post că voi scrie despre domnul Diriginte, dar nu am acordat timpul necesar, dar nu vă gândiţi că sunt nebun atunci când scriu „diriginte” cu „d mare” pentru că nu este întâmplător, nu doresc să îi dau numele, dar îl respect.

Dreptul tău la replică. Liber și garantat. Mă poți contrazice, îmi place să mi se demonstreze că greșesc.

